קרעי במתקפה חריפה: "מבטלים את הדמוקרטיה"

מהדורת הבוקר No Comments on קרעי במתקפה חריפה: "מבטלים את הדמוקרטיה"

שר התקשורת שלמה קרעי מבקר בחריפות את בית המשפט: "זו אינה דמוקרטיה ואני בטוח שהציבור לא ישאר אדיש ולא יקבל את זה. בג"ץ כורת את הענף הדמוקרטי שהוא יושב עליו. במצב כזה אנחנו בתוהו ובוהו. כאוס מוחלט. אני מקווה שהשופטים יתעשתו ולא ינסו לבטל את הדמוקרטיה"

השר שלמה קרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד), שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע ותקף בחריפות את מערכת המשפט, על רקע הדיון הנוסף בעתירות נגד חוק הנבצרות. "היום יש מתקפה של בג"ץ נגד הדמוקרטיה בישראל", אמר קרעי והביע תקווה ש"השופטים יתעשתו ולא ינסו לבטל את הדמוקרטיה".

בפתח השיחה הוא התייחס ליחסים המתחממים עם סעודיה: "בשבוע הבא אנחנו יוצאים במשלחת לסעודיה. אם זה לא היה נתניהו שעושה את זה – כבר היה מגיע פרס נובל עם יונת דואר לראש הממשלה, שעשה את הסכמי אברהם ועכשיו קפיצה משמעותית עם סעודיה".

על תפקודה של היועצת המשפטית לממשלה: "אני כבר אמרתי שיועמ"שית שפועלת נגד הממשלה בצורה כל כך בוטה – לא צריכה להמשיך בתפקידה. איך להדיח אותה? זה מסור בידי ראש הממשלה ושר המשפטים. אני הדחתי את יו"ר הדואר כי הוא כשל וגם את זה לא הצלחתי להשלים. יש בעיה של משילות".

קרעי תקף בחריפות את בית המשפט העליון ברקע הדיון בנבצרות: "היום יש מתקפה של בג"ץ נגד הדמוקרטיה בישראל. 250 שנות דמוקרטיה בעולם ואף אחד לא חלם… אין אף מדינה דמוקרטית שבה יש סמכות לפקיד להגיד לראש הממשלה הנבחר 'לך הביתה כי ההחלטה שלך לא סבירה בעינינו".

"זו אינה דמוקרטיה ואני בטוח שהציבור לא ישאר אדיש ולא יקבל את זה", הבהיר השר. "אם היועמ"שית ובגץ חושבים שהם יוציאו את נתניהו לנבצרות זה חלום באספמיא. בג"ץ כורת את הענף הדמוקרטי שהוא יושב עליו. במצב כזה אנחנו בתוהו ובוהו. כאוס מוחלט. אני מקווה שהשופטים יתעשתו ולא ינסו לבטל את הדמוקרטיה".

עוד הוסיף השר קרעי: "אחרי מה שראינו בכיפור אתה רואה שיש להם בעיה עם היהודית ולא עם הדמוקרטית. והם לא מוכנים לזה שהדמוקרטיה מביאה להם יהדות כי הרוב מסורתי".



0 תגובות